Období: rok 2019

LT Sherlock Holmes | 15. den

Kamaci.bloger.cz (») | 12. 8. | přečteno: 22× | komentáře: 0
Dnešní den začal trochu dřívějším budíčkem než bylo zvykem a hned po něm byla snídaně. Pak ranní nástup a na něm veškeré informace jak to dneska bude probíhat. A rychle už na balení svých věcí a odnesení do stodoly, aby nám nezmokly od nečekaného deště, který měl dorazit. Ještě jsme společně uklidili tábor a jeho okolí od míčků a papírků a jiného bince, který jsme za 14 dnů pobytu na táboře vytvořili. A už je tady autobus s novými táborníky, oni do tábora a my z tábora do autobusu. Kolem 12.00 hodiny vyražíme směr Frýdek-Místek a naše klubovna. Po cestě jedna zastávka na udělání potřeby a v... číst dál

LT Sherlock Holmes | 14. den

Kamaci.bloger.cz (») | 12. 8. | přečteno: 23× | komentáře: 0
Předposlední den na táboře začal budíčkem a přípravou na snídani. Po snídani následoval ranní nástup s vysvětlením co nás dnes čeká a nemine, pak bodování stanů. Hned po bodování Tap zapískal přípravu na dopolední turnaje. Dneska bylo v nabídce zahrát si Přehazovanou, Molkky, Pinpong. Kdo nic nehrál, tak pomohl uklidit vše kolem táboráků. Ale to už byl čas na oběd, po něm pak kratší odpolední klid a znova se mohli vrhnout na turnaje. Ale než na ně došlo, tak jsme se museli společně vyfotit a družstva co neměla ještě svou fotku, tak to také musela napravit. Do odpoledních turnajů přibyl ješt... číst dál

LT Sherlock Holmes | 13. den

Kamaci.bloger.cz (») | 9. 8. | přečteno: 34× | komentáře: 0
Dnešní den začal budíčkem a následnou snídaní. Následoval ranní nástup, kde jsme se dozvěděli co nás dnes čeká a nemine. Například následující hra na praxi. Na pěti stanovištích vedoucí prozkoušeli, co jsme se tady naučili. Prozkoušeli nás z uzlů, dřevin, morseovky, turitických značek a uzlů. Poté následoval sladký oběd na posilněnou. V odpoledním klidu splnili letošní poslední odvážlivci orlíka jménem bolest a pak jsme se všichni šli připravit na tradiční hru Safari. Úkolem bylo lovit v rezervaci zvířátka a následně je vyměnit za peníze. Kdo měl na konci hry nejvíce peněz v bance, byl vítě... číst dál

LT Sherlock Holmes | 12. den

Kamaci.bloger.cz (») | 8. 8. | přečteno: 58× | komentáře: 0
Probudili jsme se do krásného dne, který nám začal ranní rozcvičkou. Po rozcvičce nás čekala zasloužená snídaně v podobě veky s nutelou a kakaa. Na ranním nástupu jsme se dozvěděli program dne a rozdala se pošta. Následovalo bodování stanů, které dopadlo pro většinu táborníků úspěšně. Tradičně proběhlo plnění úkolů do dlouhodobky (dřeviny, šifry, morseovka, sběr chrastí…). Na oběd nás čekala výborná hovězí polévka a na druhé ještě lepší rajská omáčka s rýží a masem. Po krátkém odpoledním klidu se družstva vydala na chrastí. Jakmile se všichni vrátili z lesa začala bojovka s míčky. Každé dru... číst dál

LT Sherlock Holmes | 11. den

Kamaci.bloger.cz (») | 7. 8. | přečteno: 42× | komentáře: 0
Dnešní den začal budíčkem a přípravou na snídani o něco později, a to následkem včerejší oddílové vícehodinovky. Po snídani následoval obvyklý ranní nástup v táborových tričkách. Po nástupu jsme měli bodování stanů, po kterém si každé družstvo doplňovalo indície do dlouhodobky. Pak byl čas po dopoledních úkolech něco pojíst a jít na oběd. Po obědě se děcka nachystala, na odpolední výlet do Sloupsko-šošůvských jeskyní a na zámek Rájec-Jestřebí a někteří zůstali v táboře a něco málo připravili k táboráku... Většina vyrazila na 14.30 hodinu do jeskyní a menší skupinka auty na zámek. Když jsme ... číst dál

LT Sherlock Holmes | 10. den

Kamaci.bloger.cz (») | 7. 8. | přečteno: 50× | komentáře: 0
Pondělí bylo dnem, kdy vypukla oddílová tradiční celodenní bojovka s míčky. Ráno byl ještě normální budíček a po něm snídaně a pak už to začalo. Signál tři krátké písknutí nám zahájil boj proti zločinu v Londýně. Čtyři okrsky policejních jednotek se snažily zabít a pochytat živly jako Luke, Bradley, Ethan, Connor, Cameron, Naomi, Ben, Molly, James, Dylan a Tyler. Pro obě skupinky byly stanoveny úkoly na 4 hodinové rozmezí. Mezi úkoly se objevilo zabijte Moriartyho, vykraďte domy, splňte tajné úkoly, ubraňte vlajku, zabijte 5 nekalých živlů atd. Některé úkoly bylo těžší splnit a jiné zase šl... číst dál

LT Sherlock Holmes | 9. den

Kamaci.bloger.cz (») | 7. 8. | přečteno: 63× | komentáře: 0
Ráno byl budíček v 8:00 bez rozcvičky, jelikož byla neděle, která na táboře je odpočinkovým dnem. Venku to hned ráno vypadalo na krásný den a opravdu to krásný den byl. Po budíčku byla snídaně. Poté se konal ranní nástup, na kterém se sdělilo, co se bude během dne dělat a bodování stanů se vynechalo. Následovala dopolední hra, při níž družstva musela vyluštit šifru, která jim sdělila, kde jsou erby ukryty, a že mají mít s sebou papírové míčky, se kterými bylo potřeba se probojovat k získání erbů, které družstva postrádala. Všechny erby byly úspěšně získány zpět. Po hře byla svačina. Další v... číst dál

LT Sherlock Holmes | 8. den

Kamaci.bloger.cz (») | 4. 8. | přečteno: 47× | komentáře: 0
Dneska jsme se probudili do velmi chladného dne. Po krátké zahřívací rozcvičce jsme šli na snídani. Následovala klasika v podání ranního nástupu a bodování stanů. Během dopoledne jsme pokračovali v táborové praxi až do svačiny. Jelikož času do oběda bylo ještě dost, zahráli jsme si hru Postav nejlepší bunkr. Podmínky byly jasně dané: dobrý výhled na tábor a musí vydržet desetiminutový déšť. V průběhu hry začalo celkem hustě pršet, a proto jsme se schovali do suchých stanů anebo jídelny. Za stálého deště jsme si dali oběd a užívali si odpoledního klidu, který se pro nepřízeň počasí dost prot... číst dál

LT Sherlock Holmes | 7. den

Kamaci.bloger.cz (») | 4. 8. | přečteno: 64× | komentáře: 0
Den začal budíčkem, následovala rozcvička a snídaně. Po ranním nástupu jsme pokračovali bodováním stanů. Dopolední program byly turnaje mezi družstvy - Bang, Osadníci z Catanu, Yogi, Pinpong a Mölkky. Pak následoval oběd a po něm odpolední klid. Po obědě a odpoledním klidu byl turnaj ve střihačce. Tým proti týmu se postaví proti sobě, běží proti sobě na znamení vedouciho štafetově a až se potkají stříhají (kámen - nůžky - papír). Když jsme dohráli tak jsme posvačili. Po svačině byly turnaje, kde družstva mohli získat libry (fotbal, přehazovaná, mölkky). Po večeři byla dobrovolná hra - Hádej... číst dál

LT Sherlock Holmes | 6. den

Kamaci.bloger.cz (») | 1. 8. | přečteno: 62× | komentáře: 0
Dnes jsme se probudili do docela chladného, lehce zamračeného, ale příjemného počasí. Poté, co jsme se vyhrabali ze stanů, rozešli jsme se po družstvech na krátkou rozcvičku. Protažení celého těla bylo nenáročné, ale všechny nás probralo. Následovala vydatná snídaně, úklid stanů a dále klasika v podobě ranního nástupu a obodování uklizených stanů. Dopoledne bylo vyplněno lehkou táborovou prací, plněním úkolů do dlouhodobky a vytvořením kartotéky zločinců s otisky prstů. Vydatný oběd a příjemný odpočinek v odpoledním klidu nám pomohl nabrat sílu pro odpolední program. První odpolední hra byl... číst dál

LT Sherlock Holmes | 5. den

Kamaci.bloger.cz (») | 31. 7. | přečteno: 69× | komentáře: 0
Dneska byl budíček jako obvykle v 7:45 a následovala krátká rozcvička. Po protažení následovala vydatná snídaně, osobní hygiena a ranní nástup, kde nám bylo vysvětleno, oč dnes půjde. První hra dnešního dne se odehrávala v nejbližším okolí tábora. Úkolem bylo za 20 minut posbírat co nejvíce listů dřevin a následně je všechny správně pojmenovat. Poté následovala praxe a plnění starých známých úkolů do dlouhodobky. Dnešním dnem nám navíc přibyly dva další úkoly-dojdi si pro svou indícii s gumlanem a přejdi sám bez pomoci přes takzvaný slackline. Nakonec nás přemohl hlad a dali jsme si oběd. P... číst dál

LT Sherlock Holmes | 4. den

Kamaci.bloger.cz (») | 30. 7. | přečteno: 70× | komentáře: 0
Dnešní den začal budíčkem s rozcvičkou, poté následovala snídaně. Po ranním nástupu a kontrole stanů byl vyhrazen čas na táborovou praxi, kdy si každé družstvo opakovalo dřeviny, morseovku, různé typy šifrování, uzly, práci s buzolou a další úkoly do dlouhodobky, které následně mohli splnit. Jakmile byla ukončena praxe, následovala dopolední hra, kdy část družstva měla vypracovat na papír mapu tábora a jeho okolí zpaměti. Ostatní členi družstev byli zapojeni do tvorby táboráku a úklidu tábora. Po obědě měli všichni možnost zajít si hromadně do obchodu během odpoledního klidu. Odpoledne byla... číst dál

LT Sherlock Holmes | 3. den

Kamaci.bloger.cz (») | 30. 7. | přečteno: 44× | komentáře: 0
Třetí den jsme začali budíčkem s následnou osmi minutovou rozcvičkou. Po důkladném protažení jsme se nasnídali a potom jsme se vrhli do tajů dlouhodobky, která obsahovala - uzlování, práce s buzolou, střílení na terč s airsoftky, morseovku a poznání dřevin atd. Po dlouhodobce následovala dopolední hra v táboře a přilehlém okolí (sbíraní šišek na topení). Po dopolední hře jsme poobědvali a následoval odpolední klid. Po odpočinku následovala hra s míčky (znič soupeře – týmy měly za úkol zničit tým, který si vylosovaly). Po míčkové hře následovala svačina. Po ní následovaly hry na hřištích (fo... číst dál

LT Sherlock Holmes | 2. den

Kamaci.bloger.cz (») | 29. 7. | přečteno: 85× | komentáře: 0
Dnešní den začal oznámením budíčku a přípravou na rozcvičku. Po 15 minutách byl nástup na rozcvičku a my jsme se měli na ní 8 minut rozhýbat, abychom zvládli bez problémů celý den. Pak následovala snídaně, úklid ve stanech a osobní hygiena. Po těchto důležitých věcech následoval ranní nástup, na kterém jsme se dozvěděli program na celý den. A pak už bodování stanů, které bylo dneska zatím jen cvičné (a od zítřka už za body). Dopolední program začala hodinová práce ve, které jsme si v táboře nachystali veškeré věci (volejbalové hřiště, fotbalové hřiště, druhou sprchu, hernu deskových her atd... číst dál

LT Sherlock Holmes | 1. den

Kamaci.bloger.cz (») | 28. 7. | přečteno: 51× | komentáře: 0
Dne 27.7. jsme se všichni mezi 8:30 a 9:00 sešli před naší klubovnou. Naložili jsme oddílové věci do dodávek, naše do autobusu, rozloučili jsme se s rodiči a dalšími blízkými a vyrazili směr Sloup. Po náročné cestě jsme dorazili do tábora a postupně se zabydleli. Následně jsme se seznámili s okolím tábora i tábořištěm samotným. Neminul nás ani první táborový déšť, který naštěstí nebyl zas tak dlouhý. Jakmile služba začala vařit večeři, začali jsme schovku a následně hledačku. U schovky byl naším úkolem se schovat v daném území, aniž by nás našli vedoucí. U hledačky jsme naopak my hledali ve... číst dál