Období: říjen 2018

Podzimky den č. 5 úterý 30. října 2018

Kamaci.bloger.cz (») | 30. 10. | přečteno: 70× | komentáře: 0
Dnes byl budíček v 8:00 a poté byla příprava na snídani. Po snídani byla porada vedoucích ohledně zorganizování plánovaného úklidu a domluva ohledně odjezdu zpět do Frýdku-Místku. Po poradě byla hra v jídelně(kde jsme rozdali ostatním kartičky zdravotní pojišťovny  a léky) dohrávaly se tahy do dlouhodobky a potom už ta samotná hra při které vedoucí nejprve představovali nějaké členy oddílu a pak jakou koliv hmatatelnou věc, ostatní (mladší a starší) měli pomoci někdy i záludných otázek přijít na to koho nebo co představují. Po hře byl volný režim a prostor k tomu abychom se mohli už zbalit popřípadě začít s úklidem, který pokračoval i po obědě. Na oběd byla boloňská omáčka s těstovinami a strouhaným sýrem. Po obědě se udělal úklid – od kuchyně přes chodbu, pokoje, záchody, šatnu a venku kam si všichni nosili věci aby to nezavázelo, potom se akorát vyčkávalo na příjezd domluvených aut. Onen odjezd byl i příjezdem do Frýdku-Místku kolem 15:30 za klubovnu, kde už na některé děti čekali rodiče, posbírali si jejich věci a počkali jsme na příjezd ostatních. Pak jsme se sešli všichni na pokřik, Tap mám sdělil nějaké ty informace a pak už samotný pokřik a rozchod domů... číst dál

Podzimky den č. 4 pondělí 29. října 2018

Kamaci.bloger.cz (») | 30. 10. | přečteno: 56× | komentáře: 0
Den začal jako každý jiný budíčkem, po kterém následovala snídaně. Po snídani proběhly tahy do dlouhodobky a poté se hrály dvě dopolední hry. Tyto hry se týkaly znalostí o členech oddílu a kamáckých webových stránkách a poslední kolo druhé hry se dohrávalo i po odpoledním klidu. Od začátku akce nám počasí moc nepřálo, ale pondělní odpoledne se počasí konečně umoudřilo a hned jsme vyrazili na školní hřiště. Na hřišti jsme odehráli dvě netradiční vybíjené s kopáním a házením. Poté následoval dobrovolný fotbal, který jsme hráli přibližně půl hodiny, jelikož už byla moc velká tma a mlha. V průb... číst dál

Podzimky den č. 3 neděle 28. října 2018

Kamaci.bloger.cz (») | 30. 10. | přečteno: 39× | komentáře: 0
Dnes jsem vstali v 8:00 a čekala na nás snídaně. Dopoledne jsme hráli deskovky (rummikub, yogi, osadníci, šťastný candát, saboter, Bang, 6bere, ligreto). Poté jsme měli oběd, po kterém nastal odpolední klid. Jelikož cely den mrholilo, tak jsem měli na výběr jestli půjdeme ven hrát fotbal anebo jestli zůstaneme v chatě a budeme hrát hry. Venku na umělce jsme hráli něco přes hodinu fotbal žlutí proti barevným a uvnitř hry, které jsme si sami zvolili. Poté byla večeře, po které následovala hra bang. Hra byla rozdělena na mladší a starší. Úkolem hry bylo zastřelit souseda. Po hře už bylo osobní... číst dál

Podzimky den č. 2 sobota 27. října 2018

Kamaci.bloger.cz (») | 30. 10. | přečteno: 37× | komentáře: 0
Den jsme začali budíčkem, který byl v 8:00. Po budíčku byla snídaně. Pak Tap zapískal hru venku, hrála se poznávačka okolí, kdy jsme měli projít různá místa v okolí. Do oběda jsme hráli hru, kdy Tap dal míč do jídelny a úkolem bylo míč nepozorovaně odnést a schovat na vybrané místo, potom byl oběd a po odpoledním klidu se hrály hry v chatě, kdy se schovávali reflexní pásky různě po chatě. Dál jsme hráli hru na reportéra, kdy se děti rozdělili do dvojic a zjišťovali osobě co nejvíc informací. Po večeři se hráli hry v jídelně. kdy jsme hledali rozdíly v jídelně. Potom jsme hráli hru, kdy Tap ... číst dál

Podzimky den č. 1 pátek 26. října 2018

Kamaci.bloger.cz (») | 29. 10. | přečteno: 67× | komentáře: 0
Tak dneska nadešel den odjezdu na letošní skoro poslední vícedenní akci. Sešli jsme se v 18:10 na vlakovém nádraží u mapy Beskyd a z něj vyjížděli už s 5ti minutovým vlakovým zpožděním, tudíž nám ujel vlak z Ostravy a dojeli jsme do Bolatic až ve 21 hodin. Došli jsme na chatu, povečeřeli a rozdělili se netradičním způsobem do družstev (červení, modří, zelení, černí). Poté jsme si zahráli jednoduchou hru s názvem Místa si vymění tito ... a šli spát ať načerpáme sílu na další dny... číst dál

Znáš své město? sobota 20. října 2018

Kamaci.bloger.cz (») | 20. 10. | přečteno: 52× | komentáře: 0
Na sobotní dopoledne jsme si připravili pro kohokoliv ve městě Frýdek-Místek či blízkého okolí hru s názvem Znáš své město?. Samotná hra začala prezentací od 8.30 hodiny do 9.00 hodiny. A po prezentaci se mohlo začít. Dvojice či trojice (startovalo celkem 7 družstev) dostaly do svého mobilu fotky 47 míst přes aplikaci WhatsApp anebo Messenger a pak mohly vyrazit na 120 minutové hledání míst na fotkách a tomto místě se měli společně vyfotit jako důkaz nalezení. Bylo třeba dobře naplánovat cestu po místech na fotkách, abychom toho co nejvíce stihli. Kolem 12.00 hodiny, když dorazili i opozdilci se mohly vyhlásit výsledky a předat odměny nejlepším třem družstvům. číst dál

Oddílovka č. 1141 pátek 19. října 2018

Kamaci.bloger.cz (») | 20. 10. | přečteno: 71× | komentáře: 0
Poslední říjnová Oddílovka (příští týden odjíždíme na Podzimky do Bolatic) začala jako každá v klubovně a v 15.20 hodin jsme vyrazili směr hřiště. Protože nebylo zrovna nejtepleji, tak jsme se hned po příchodu vrhli na první hru Střihačku v kruhu. Úkolem družiny bylo se prostříhat (kámen-nůžky-papír) přes pět stráží a donést kužel do cíle. Zvlášť měli kolo mladší a zvlášť starší. Hned pak přišla na řadu druhá hra o tou byla speciální Házená, kdy ten kdo držel míč mohl být placnut a musel na střídačku. Úkolem bylo dát gól cizí družině, tak aby míč se kutálel po zemi. Třetí a poslední hrou na hřišti, před odchodem do klubovny, byl Chodí pešek okolo. Svůj kruh měli mladší a také svůj starší. A protože je už celkem šero, tak míříme do klubovny, kde se dozvídáme informace o akcích a dostáváme zpravodaj, informace o nové dražbě a pak je tady poslední hra o tou je hádaní jídla, které představují dva vedoucí z každé družiny. A už je tu 19.00 hodina a tak za klubovnu na pokřiky a pak už vzhůru ke svým domovům... číst dál

Krajský přebor deskových her sobota 13. října 2018

Kamaci.bloger.cz (») | 14. 10. | přečteno: 57× | komentáře: 0
I v letošním školním roce jsme my jako kamáci a SVČ Klíč pořádali ve městě Frýdku-Místku krajské kolo deskových her a z něho nejlepší dva z každé kategorie a z každé hry postoupili na Mistrovství ČR do Prahy, které se uskuteční v sobotu 1. prosince 2018. Letos se hrálo ve hrách jako 3iQ (trochu jiné piškvorky v mřížce 3x3), QARQ (piškvorky v mřížce 4x4), Gobbit (postřehová hra od Albi), Rummikub (hra podobná karetní hře žolíci). Začalo se prezentací od 9.00 hodiny do 9.30 hodiny a pak už se rozjely v turnaje ve všech třech hrách. Bylo to urputné a dlouhé a velmi vyrovnané boje o to, kdo pos... číst dál

Oddílovka č. 1140 pátek 12. října 2018

Kamaci.bloger.cz (») | 13. 10. | přečteno: 86× | komentáře: 0
Týden s týdnem se sešel a máme tady zase pátek a s ním i schůzku všech členů oddílu KAM, které říkáme Oddílovka. Sešli jsme se v klubovně a v 15.20 vyrazili směr hřiště. Zde nástup a na něm informace o akcích a přihláškách a pak už první hra Šašek a král. Hráli jsme 6 kol (3 mladší a 3 starší) s cílem zabít krále a tím vyřadit ze hry celé družstvo. Druhou hrou byl štafetový závod dvou míčů. Měli jsme za úkol dokopat míč po trati tak, že jsme se nemohli pro něj vrátit a nikdo nesměl kopnout dvakrát za sebou. Třetí hra měla název Čtverce a úkolem družiny bylo dopravit míč do čtverce cizí družiny. A už se nám stmívá a tak vyražíme směr klubovna a po cestě hrajeme hru Na otázky, kdy jsou naplánované zastávky a na nich odpovídáme na Tapovy otázky. U klubovny vše vyhodnotíme, zařveme oddílový pokřik a po něm družinové a jdeme každý domů... číst dál

Tělocvična sobota 6. října 2018

Kamaci.bloger.cz (») | 7. 10. | přečteno: 60× | komentáře: 0
V letošním školním roce jsme se poprvé v sobotu od 8.30 hodiny sešli v tělocvičně 1. ZŠ, abychom si zahráli Florbal a Kin-ball. Jako vždycky jsme se nejdříve převlékli, dobrovolníci do florbalové branky si oblékli betony a mohlo se jít vybírat. Tým žlutých si vybíral Franta a tým barevných Hosťa. Hráli jsme něco přes dvě hodiny, kdy v rámci týmu jsme se střídali, tak že mladší hráli proti mladším a starší proti starším. Výsledek se, ale počítal dohromady a zvítězilo družstvo barevných o jeden gól. Po chvilce oddechu jsme se rozdělili do tří družstev (kapitáni Kaktus, Terka Gaš., Matouš) na ... číst dál

Oddílovka č. 1139 pátek 5. října 2018

Kamaci.bloger.cz (») | 7. 10. | přečteno: 46× | komentáře: 0
Po 14 dnech jsme se opět sešli na Oddílovce a to v rekordním počtu 50 členů. Protože nám počasí přeje, tak v 15.15 hodin vyrážíme směr hřiště k pohybovým aktivitám. Na hřišti nejdříve nástup družin a rozdělení nových členů, pak rozdání letáků na akce v měsíci říjnu a už se vrháme do první hry a tou je vybíjená s dvěma míči. Do jednoho můžeme jen kopat a druhým jen házet. Zvláště si dvě kola zahráli mladší a zvláště starší. Druhá a třetí hra se hrály současně. Družina, která nehrála Branball měla za úkol v rámci kategorie udělat co nejvíce přihrávek za minutu ve dvojici. Zbývající dvě bojovaly na 2 x 12 minut ve hře Branball, kdo nasbírá více bodů v odpalech + chytání. A protože se nám pomalu začalo stmívat, tak musíme vyrazit na cestu ke klubovně, kde zařveme oddílový pokřik a družinové pokřiky a dneska končíme... číst dál